Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGrønskei, Knut Erik
dc.date.accessioned2020-12-11T12:56:54Z
dc.date.available2020-12-11T12:56:54Z
dc.date.issued1978
dc.identifier.isbn82-7247-052-7
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2717452
dc.description.abstractForurensning fra biltrafikk er undersøkt med sikte på å velge avstanden mellom gang/sykkelvei og motorisert vei. Reduksjonen i forurensningskonsentrasjonen med økende avstand fra kjørebanen er estimert ved beregningsmetoder og ved målinger av blykonsentrasjonen ved Ullernchausséen. Det er indikert en metode for valg av avstanden basert på krav til luftkvaliteten ved gang/sykkelveien og kjennskap til maksimal biltetthet.
dc.language.isonor
dc.publisherNILU
dc.relation.ispartofNILU OR
dc.relation.ispartofseriesNILU OR; 40/78
dc.subjectArealplanlegging
dc.subjectBiltrafikk
dc.subjectLuftforurensning
dc.titleFORURENSNING FRA BILTRAFIKK AVSTAND MELLOM GANG/SYKKELVEI OG MOTORISERT VEI
dc.typeResearch report
dc.rights.holder© NILU
dc.source.issue40/78


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel