Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGram, Frederick
dc.date.accessioned2020-12-11T13:09:05Z
dc.date.available2020-12-11T13:09:05Z
dc.date.issued1991
dc.identifier.isbn82-425-0324-9
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2718205
dc.description.abstractDet er utført beregninger av utslipp av co, NOx og CO2 fra biltrafikken i indre by og i hele Oslo-området for dagens trafikk og for tre ulike strategier i 2005: Trend, Dagens og Redusert, samt maksimale konsentrasjoner av CO og NO2 langs hovedveinettet i indre by. Beregningene viser at antall bosatte som er utsatt for konsentrasjoner over grenseverdiene vil reduseres i 2005, vesentlig på grunn av utslippstiltak på bilene.
dc.language.isonor
dc.publisherNILU
dc.relation.ispartofNILU OR
dc.relation.ispartofseriesNILU OR; 83/91
dc.subjectTrafikkforurensning
dc.subjectHovedveinett
dc.titleTrafikkplan indre by, Oslo. Analyse av luftkvalitet og eksponering for luftforurensninger.
dc.typeResearch report
dc.rights.holder© NILU
dc.source.issue83/91
dc.relation.projectNILU:90086


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel