Trafikkplan indre by, Oslo. Analyse av luftkvalitet og eksponering for luftforurensninger.
dc.contributor.author | Gram, Frederick | |
dc.date.accessioned | 2020-12-11T13:09:05Z | |
dc.date.available | 2020-12-11T13:09:05Z | |
dc.date.issued | 1991 | |
dc.identifier.isbn | 82-425-0324-9 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2718205 | |
dc.description.abstract | Det er utført beregninger av utslipp av co, NOx og CO2 fra biltrafikken i indre by og i hele Oslo-området for dagens trafikk og for tre ulike strategier i 2005: Trend, Dagens og Redusert, samt maksimale konsentrasjoner av CO og NO2 langs hovedveinettet i indre by. Beregningene viser at antall bosatte som er utsatt for konsentrasjoner over grenseverdiene vil reduseres i 2005, vesentlig på grunn av utslippstiltak på bilene. | |
dc.language.iso | nor | |
dc.publisher | NILU | |
dc.relation.ispartof | NILU OR | |
dc.relation.ispartofseries | NILU OR; 83/91 | |
dc.subject | Trafikkforurensning | |
dc.subject | Hovedveinett | |
dc.title | Trafikkplan indre by, Oslo. Analyse av luftkvalitet og eksponering for luftforurensninger. | |
dc.type | Research report | |
dc.rights.holder | © NILU | |
dc.source.issue | 83/91 | |
dc.relation.project | NILU:90086 |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
NILU oppdragsrapport (1970-2015) [1724]
Rapporter i den avsluttede serien NILU oppdragsrapport (NILU OR).